Obszar: Badanie cen towarów i usług konsumpcyjnych
Zakres obowiązków:
- notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych (z wyłączeniem grupy „owoce” i „warzywa”), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych C-02.1 - obejmuje podmioty prowadzące wytypowane punkty sprzedaży detalicznej w wybranych rejonach badania cen na terenie kraju
- notowania cen detalicznych owoców i warzyw C-02.2 - obejmuje podmioty prowadzące wytypowane punkty sprzedaży detalicznej w wybranych rejonach badania cen na terenie kraju
- notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych w zakładach gastronomicznych C-02.3 - obejmuje podmioty prowadzące wytypowane punkty sprzedaży towarów nieżywnościowych i usług w wybranych rejonach badania cen na terenie kraju
- notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych (notowania centralne) C-02-C - obejmuje podmioty prowadzące sprzedaż detaliczną towarów lub usług
Badanie prowadzi się raz w miesiącu między 5 a 22 dniem danego miesiąca. Może je prowadzić:
- ankieter metodą doboru celowego
- przedsiębiorca samodzielnie ( chodzi o C-02.C) w formie:
Podstawa prawna:
Czy ta strona była przydatna?