Serwis informacyjno-usługowy dla przedsiębiorcy

Powiadomienie o zmianach w regulaminie zakładu leczniczego dla zwierząt

Zmieniasz regulamin zakładu leczniczego dla zwierząt? Poinformuj o tym okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną.

Jak załatwić sprawę

Sprawę można załatwić:

  • listownie
  • w siedzibie izby

Co powinieneś wiedzieć i kto może skorzystać z usługi

Podmiot prowadzący zakład leczniczy dla zwierząt składa powiadomienie o zmianach w regulaminie do okręgowej rady lekarsko-weterynaryjnej, właściwej dla siedziby zakładu leczniczego dla zwierząt.

Kiedy powinieneś załatwić sprawę

Powiadom o zmianach w ciągu 30 dni od dnia wprowadzenia zmian w regulaminie.

Gdzie załatwisz sprawę

Usługę można zrealizować w:

  • okręgowe izby lekarsko-weterynaryjne
Aby dowiedzieć się gdzie zrealizować usługę, podaj miejsce wykonywania działalności.

Co zrobić krok po kroku

1. Powiadomienie o zmianach w regulaminie zakładu leczniczego dla zwierząt.

Dokumenty

Termin

Powiadom o zmianach w ciągu 30 dni od dnia wprowadzenia zmian w regulaminie.

2. Weryfikacja i dołączenie powiadomienia o zmianach w regulaminie do dokumentacji danego zakładu leczniczego dla zwierząt

Okręgowa rada lekarsko-weterynaryjna weryfikuje poprawność oraz kompletność powiadomienia o zmianach w regulaminie oraz dołącza powiadomienie do posiadanej przez radę dokumentacji dotyczącej danego zakładu leczniczego dla zwierząt.

Ile zapłacisz

Usługa jest bezpłatna. Dodatkowe opłaty możesz ponieść, tylko w przypadku realizacji tej usługi przez pełnomocnika (informacje na temat pełnomocnictwa).

Ile będziesz czekać

Termin załatwienia sprawy nie został wskazany w przepisach prawa.

Czy ta strona była przydatna?