Serwis informacyjno-usługowy dla przedsiębiorcy

Aktuariusz – skreślenie z rejestru

Zakończenie wykonywania zawodu aktuariusza.

Jak załatwić sprawę

Sprawę można załatwić:

  • podczas wizyty w urzędzie
  • listownie

Co powinieneś wiedzieć i kto może skorzystać z usługi

Osoba zamierzająca zaprzestać wykonywania zawodu aktuariusza, składa wniosek o skreślenie z rejestru aktuariuszy.

Kiedy powinieneś załatwić sprawę

W dowolnym momencie

Gdzie załatwisz sprawę

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Piękna 20, 00-549 Warszawa

Co zrobić krok po kroku

1. Złożenie wniosku o wykreślenie z rejestru aktuariuszy

Wnioskodawca składa wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego.

Dokumenty

Dokument możesz złożyć jako:
Oryginał

2. Wykreślenie z rejestru aktuariuszy

Organ nadzoru wydaje decyzję o wykreśleniu z rejestru aktuariuszy.

Dokumenty

Dokument otrzymasz jako:
Oryginał

Termin

Twoja sprawa zostanie załatwiona w ciągu miesiąca. W szczególnych przypadkach, termin ten może się wydłużyć do dwóch miesięcy, o czym poinformuje cię urzędnik

Ile zapłacisz

Usługa jest bezpłatna. Dodatkowe opłaty możesz ponieść, tylko w przypadku realizacji tej usługi przez pełnomocnika (informacje na temat pełnomocnictwa).

Ile będziesz czekać

Nie dłużej niż miesiąc. Termin może się wydłużyć do 2 miesięcy (dostaniesz o tym informację).

Czy ta strona była przydatna?