Zakończenie wykonywania zawodu aktuariusza.
Jak załatwić sprawę
Sprawę można załatwić:
- podczas wizyty w urzędzie
- listownie
Co powinieneś wiedzieć i kto może skorzystać z usługi
Osoba zamierzająca zaprzestać wykonywania zawodu aktuariusza, składa wniosek o skreślenie z rejestru aktuariuszy.
Kiedy powinieneś załatwić sprawę
W dowolnym momencie
Gdzie załatwisz sprawę
URZĄD KOMISJI NADZORU FINANSOWEGO
ul. Piękna
20,
00-549
Warszawa
Co zrobić krok po kroku
Złożenie wniosku o wykreślenie z rejestru aktuariuszy
Wnioskodawca składa wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego.
Dokumenty
Dokument możesz złożyć jako:
Oryginał
Wykreślenie z rejestru aktuariuszy
Organ nadzoru wydaje decyzję o wykreśleniu z rejestru aktuariuszy.
Dokumenty
Dokument otrzymasz jako:
Oryginał
Termin
Twoja sprawa zostanie załatwiona w ciągu miesiąca. W szczególnych przypadkach, termin ten może się wydłużyć do dwóch miesięcy, o czym poinformuje cię urzędnik
Ile zapłacisz
Usługa jest bezpłatna. Dodatkowe opłaty możesz ponieść, tylko w przypadku realizacji tej usługi przez pełnomocnika (informacje na temat pełnomocnictwa).
Ile będziesz czekać
Nie dłużej niż miesiąc. Termin może się wydłużyć do 2 miesięcy (dostaniesz o tym informację).
Czy ta strona była przydatna?