Zmieniasz regulamin zakładu leczniczego dla zwierząt? Poinformuj o tym okręgową izbę lekarsko-weterynaryjną.
Jak załatwić sprawę
Sprawę można załatwić:
- listownie
w siedzibie izby
Co powinieneś wiedzieć i kto może skorzystać z usługi
Podmiot prowadzący zakład leczniczy dla zwierząt składa powiadomienie o zmianach w regulaminie do okręgowej rady lekarsko-weterynaryjnej, właściwej dla siedziby zakładu leczniczego dla zwierząt.
Kiedy powinieneś załatwić sprawę
Powiadom o zmianach w ciągu 30 dni od dnia wprowadzenia zmian w regulaminie.
Gdzie załatwisz sprawę
Usługę można zrealizować w:
- okręgowe izby lekarsko-weterynaryjne
Co zrobić krok po kroku
Powiadomienie o zmianach w regulaminie zakładu leczniczego dla zwierząt.
Dokumenty
Dokument możesz złożyć jako:
Oryginał
Termin
Powiadom o zmianach w ciągu 30 dni od dnia wprowadzenia zmian w regulaminie.
Weryfikacja i dołączenie powiadomienia o zmianach w regulaminie do dokumentacji danego zakładu leczniczego dla zwierząt
Okręgowa rada lekarsko-weterynaryjna weryfikuje poprawność oraz kompletność powiadomienia o zmianach w regulaminie oraz dołącza powiadomienie do posiadanej przez radę dokumentacji dotyczącej danego zakładu leczniczego dla zwierząt.
Ile zapłacisz
Usługa jest bezpłatna. Dodatkowe opłaty możesz ponieść, tylko w przypadku realizacji tej usługi przez pełnomocnika (informacje na temat pełnomocnictwa).
Ile będziesz czekać
Termin załatwienia sprawy nie został wskazany w przepisach prawa.
Czy ta strona była przydatna?