Aktuariusz – zmiana danych
Zmiana danych w rejestrze aktuariuszy.
Jak załatwić sprawę
Sprawę można załatwić:
- podczas wizyty w urzędzie
- listownie
Co powinieneś wiedzieć i kto może skorzystać z usługi
W przypadku zmiany danych objętych wpisem do rejestru, aktuariusz ma obowiązek niezwłocznego zgłoszenia organowi nadzoru (KNF) danych, które uległy zmianie.
Kiedy powinieneś załatwić sprawę
Niezwłocznie po zmianie danych wpisanych do rejestru aktuariuszy.
Gdzie załatwisz sprawę
URZĄD KOMISJI NADZORU FINANSOWEGO
ul. Piękna
20,
00-549
Warszawa
Co zrobić krok po kroku
Złożenie zawiadomienia o zmianie danych podlegających wpisowi do rejestru aktuariuszy
Wnioskodawca składa zawiadomienie o zmianie danych, o których mowa w art. 68 ust 7 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej do Komisji Nadzoru Finansowego.
Dokumenty
Dokument możesz złożyć jako:
OryginałTermin
Niezwłocznie po zmianie danych wpisanych do rejestru aktuariuszy.
Zmiana danych wpisanych do rejestru aktuariuszy
Organ dokonuje zmiany danych wpisanych do rejestru aktuariuszy. Rejestr aktuariuszy jest ogłaszany przez ministra właściwego do spraw instytucji finansowych w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski".
Termin
Niezwłocznie.
Ile zapłacisz
Usługa jest bezpłatna. Dodatkowe opłaty możesz ponieść, tylko w przypadku realizacji tej usługi przez pełnomocnika (informacje na temat pełnomocnictwa).
Ile będziesz czekać
Niezwłocznie.