print

Ceny towarów i usług

Obszar:  Badanie cen towarów i usług konsumpcyjnych

Zakres obowiązków :

· notowania cen detalicznych artykułów  żywnościowych (z wyłączeniem grupy „owoce” i „warzywa”), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych C-02.10; obejmuje podmioty prowadzące wytypowane punkty sprzedaży detalicznej w wybranych rejonach badania cen na terenie kraju,
· notowania cen detalicznych owoców i warzywC-02.11; obejmuje podmioty prowadzące wytypowane punkty sprzedaży detalicznej w wybranych rejonach badania cen na terenie kraju,
· notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych w zakładach gastronomicznych C-02.13; obejmuje  podmioty prowadzące wytypowane zakłady gastronomiczne w wybranych rejonach badania cen na terenie kraju,
· notowania cen detalicznych nieżywnościowych towarów konsumpcyjnych; systemy informatyczne sieci handlowych C-02.20; obejmuje podmioty prowadzące wytypowane punkty sprzedaży detalicznej w wybranych rejonach badania cen na terenie kraju,
· notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych C-02.40; obejmuje podmioty prowadzące wytypowane punkty usługowe w wybranych rejonach badania cen na terenie kraj, 
· notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych zakupywanych przez Internet C-02.92; obejmuje podmioty prowadzące sprzedaż detaliczną  towarów przez Internet.

Badanie prowadzone jest przez ankietera metoda doboru celowego raz w miesiącu miedzy 5-22 dniem danego miesiąca lub w formie papierowej kierowane jest do Urzędu Statystycznego w Opolu.

Czy ta strona była przydatna?

Twoja opinia przyczyni się do polepszenia tej strony.