Powiadomienie o kontynuowaniu działalności oraz ewentualna aktualizacja danych zwartych w rejestrze instytucji szkoleniowych.
Jak załatwić sprawę
Sprawę można załatwić:
- podczas wizyty w urzędzie
- listownie
- elektronicznie
Co powinieneś wiedzieć i kto może skorzystać z usługi
Instytucja szkoleniowa wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych, która zamierzać kontynuować działalność szkoleniową w kolejnym roku kalendarzowym zobowiązana jest do poinformowania o tym właściwego wojewódzkiego urzędu pracy. Informację o kontynuowaniu działalności oraz ewentualnej aktualizacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych należy złożyć w postaci elektronicznej lub papierowej do dnia 31 stycznia.
Jeżeli właściwy wojewódzki urząd pracy nie zostanie poinformowany o kontynuowaniu w kolejnym roku kalendarzowym działalności szkoleniowej to odpowiednia instytucja szkoleniowa zostanie wykreślona z rejestru instytucji szkoleniowych.
Kiedy powinieneś załatwić sprawę
Informację o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym należy złożyć do dnia 31 stycznia.
Gdzie załatwisz sprawę
Usługę można zrealizować w:
Co zrobić krok po kroku
Zgłoszenie kontynuowania działalności szkoleniowej
Instytucja szkoleniowa zgłasza wojewódzkiemu urzędowi pracy, iż kontynuuje działalność szkoleniową w kolejnym roku kalendarzowym (podając informacje, które uległy zmianie) oraz aktualizuje dane, w szczególności Dział 6 i 7 wniosku, który odnosi się do danych za ubiegły rok. Informację można złożyć za pomocą formularza interaktywnego albo w postaci papierowej.
Dokumenty
Pobierz:
Dokument możesz złożyć jako:
Oryginał
Termin
Informację o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym należy złożyć do dnia 31 stycznia.
Analiza formalna wniosku
Sprawdzenie, pod względem formalnym, czy przedłożone dokumenty są kompletne i prawidłowe.
W przypadku stwierdzenia braków Organ właściwy wzywa do ich uzupełnienia. Wnioskodawca ma co najmniej 7 dni na uzupełnienie braków dokumentacji, licząc od dnia otrzymania wezwania.
W przypadku kiedy wnioskodawca zgłaszający zmianę siedziby, otwarcie lub likwidację oddziałów lub filii nie uzupełni braków dokumentacji w ciągu co najmniej 7 dni zgodnie z art. 64 §2 KPA zgłoszenie pozostaje bez rozpoznania.
W przypadku kiedy wnioskodawca informuje o kontynuowaniu działalności brak uzupełnienia niepoprawnych lub niekompletnych dokumentów – skutkuje wykreśleniem instytucji z rejestru.
Aktualizacja rejestru instytucji szkoleniowych
Wojewódzki urząd pracy na podstawie przedłożonych przez instytucję szkoleniową aktualnych danych dokonuje w rejestrze aktualizacji danych o tej instytucji. Instytucja szkoleniowa ma możliwość kontynuowania działalności szkoleniowej bezrobotnych i poszukujących pracy.
Po złożeniu informacji o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym instytucja szkoleniowa ma możliwość dalszego wykonywania działalności szkoleniowej. W oparciu o przedmiotową informację wojewódzki urząd pracy dokonuje niezwłocznie aktualizacji wpisu w rejestrze instytucji szkoleniowych.
Termin
Niezwłocznie od zgłoszenia przez instytucję szkoleniową informacji o kontynuowaniu działalności szkoleniowej – zgodnie z § 4 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych.
Ile zapłacisz
Usługa jest bezpłatna. Dodatkowe opłaty możesz ponieść, tylko w przypadku realizacji tej usługi przez pełnomocnika (informacje na temat pełnomocnictwa).
Ile będziesz czekać
Niezwłocznie od zgłoszenia przez instytucję szkoleniową informacji o kontynuowaniu działalności szkoleniowej – zgodnie z § 4 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych.
Czy ta strona była przydatna?