Serwis informacyjno-usługowy dla przedsiębiorcy

Głos przedsiębiorcy

Obowiązek kontaktu z przedsiębiorcą z uwzględnieniem telefonu, maila

56
Głosów za: 56 Głosów przeciw: 0

Na każdym etapie przedsiębiorcy deklarują dane kontaktowe - e-mail, telefon. Tymczasem kontakt ze strony urzędów odbywa się w większości w sposób tradycyjny - pocztowy. Większość spraw można by było poprzedzić mailem, telefonem i załatwiać sprawy w dużo bardziej efektywny sposób.

Dziękujemy za zgłoszenie pomysłu za pośrednictwem Głosu Przedsiębiorcy. W wyniku wstępnej weryfikacji uznaliśmy Twoją propozycję za zasadną. Z uwagi na skalę wymaganych zmian lub inne uwarunkowania, jej wprowadzenie w życie prawdopodobnie może nastąpić dopiero w późniejszym czasie. Przekażemy Twoją propozycję właściwym instytucjom odpowiedzialnym za obszar, którego ona dotyczy, a użytkownicy serwisu Głos Przedsiębiorcy będą mieli możliwość zapoznania się z nią oraz prowadzenia dyskusji na jej temat. Zachęcamy do dalszego korzystania z Głosu Przedsiębiorcy i zgłaszania kolejnych pomysłów, a także oceniania i komentowania pozostałych propozycji.

Komentarze

Autor: Piotr / Dodany: 2016-06-22 13:45:45

Bardzo dobry pomysł. Urząd na piśmie mi podał, że nie kontaktuje się telefonicznie i poprzez e-mail ze stronami postępowania i innymi osobami, bo nie pozwala na to k.p.a. We wniosku oczywiście jest rubryka na podanie nr tel. i e-mail. Taki kontakt byłby znacznie szybszy, często pozwoliłby szybko załatwić sprawę i byłby tańszy. Nie zastąpi to całkiem pism i poczty ale często spowoduje brak konieczności wysyłania pisma. Instrukcja kancelaryjna pozwala na te formy kontaktu ale urzędy nie chcą ich stosować.


Autor: Paweł / Dodany: 2016-06-27 07:05:46

Bardziej bym polecał zmniejszyć ilość urzędowych załatwień i to w wielkiej skali.


Autor: Agnieszka / Dodany: 2017-01-06 14:42:13

a jak ktoś nie ma maila, to co?


Autor: Lukasz / Dodany: 2017-04-08 08:44:13

nie ze nie chca, tylko nie chce im sie albo nie potrafia....


Autor: Łukasz / Dodany: 2018-08-04 12:46:11

Generalnie czasami dochodzi do kontaktu telefonicznego. Piszę tutaj o US Wrocław Fabryczna. Mailowo przychodzą czasami (nie co miesiąc) przypomnienia o ważnych terminach (20. 25. dzień miesiąca). Ale faktycznie, komunikacja mailowa byłaby znacznie sprawniejsza. Domyślam się, że problemem jest dokumentowanie komunikacji innej niż listowna. Może dobrym rozwiązaniem byłby zwykły system spraw jak np. mamy tutaj. Wątek, komentarze, logowanie profilem zaufanym itd. Pewnie wiele prostych spraw udałoby się tak załatwić w o wiele szybszym czasie z korzyścią dla wszystkich.